Luxe Motor 23.80 - Nieuw Gebouwd In 2006

Omschrijving

Unieke in 2006 gebouwde Luxemotor.

Gebouwd naar tekening uit het Scheepvaartmuseum in Rotterdam van de in 1923 laatst gebouwd vrachtschip bij Fa. Boot in Alphen a/d Rijn. Aangepast door AMI groep /bureau Veritas.

In perfecte staat met benodigde comfort voor lange reizen en/of varend woonschip.

In perfecte staat met benodigde comfort voor lange reizen en/of varend woonschip
Geschikt voor alle Europese binnenwateren ( vaarwegen zone 2, 3 en 4 ) en met zeebrief.

  

Algemeen

Aantal zitplaatsen buiten / kuip veel

Ballast kg en materiaal 3000 kilo loodblokken

Binnen- en buitenbesturing Hydraulisch met stuurrad in stuurhut

Bouwnummer schip 453-03-LM24

Bouwwijze Gelast

Casco Werf; Brodotechnika. Bezdan, Servië

CE categorie C (Directive Pleasure Craft 94/25 EG

Dek uitvoering Staal

Doorvaarthoogte met mast 4.85 meter

Doorvaarthoogte zonder mast 3.00 meter - Stuurhuis wanden neerklapbaar; dak afneembaar

Gangboorden 50 / 60 cm breed

Helmhout Noodroer op achterdek

Interieur materiaal Watervast plaatmateriaal en deuren enz. eiken

Inventaris inclusief Standaart ( ex prive dingen )

Isolatie Volledig geisoleerd ( gesoten en motorruimte plaatmateriaal )

Ontwerper schip Fa Boot, 1923, Alphen aan de Rijn aangepast door AMI Groupe in Belgrado

Opbouw Houten stuurhut ( in 2012 nieuw opgezet )

Ramen draai- / schuifbaar Deels

Ramen materiaal Dubbel glas

Ramen lijsten materiaal Hout in stuurhut en de rest staal

Ruim Omgebouwd tot keuken, bar, zitkamer, slaapkamers (2x) en toilet/ douche

Ruim denneboomhoogte 2.7 meter

Ruim luiken 6 ramen waarvan twee opklapbaar (ook vluchtroute)

Ruim vloer Hout

Stahoogte 2,70 meter

Stahoogte stuurhut 2,80 meter

Stuurwiel hydraulisch ondersteund

TonnemaatBruto 73 ton en netto 22 ton

Tweede stuurstand / buitenbesturing Op/in achterschip noodstuurinrichting

Vorm schip Rondspant

Werf schip Brodo Technica Bezdan Servië (AMI Groupe; Ontwerp en toezict op bouw)

Interieur

Aantal zitplaatsen binnen Ca 15

Airconditioning Alle werk/woon en leef verblijven hebben airconditioning

Bad 2 badkamers met douche, wastafels en toilet

Binnenverlichting Alle verblijven 24 EN 220 volt binnenverlichting

CD

Douche Twee in 2 badkamers/toiletten

Droger

DVD

Geluidsinstallatie

Gordijnen

Kabola Schip is volledig centraal verwarmd met een Kabola CV- installatie

Langsbank2 stuks in de salon en 1 stuks in het stuurhuis

Radio

Radio + CD

Stoffering Stof bekleding alle zitplaatsen

Stofzuiger Stofzuiger en kruimeldief maar ook een water (‘stof-)zuiger

Toilet 2 stuks in de badkamers

Toilet type Exalto/Jabsco. Water uit tank en naar vuilwatertank

TV Samsung met KPN digitenne

Verwarming Kabola diesel gestookte Centrale Verwarming - radiatoren door hele schip

Vuilwatertank inhoud 3 tanks van elk 1000 liter

Wasmachine Wasser / droger in de machinekamer

Watertank 1 inhoud 1500 liter

Watertank 1 materiaal Staal

Watertank 2 inhoud 1500 liter In verbinding met andere tank en met Hydrofoor insatlatie

Watertank 2 materiaal Staal

Kombuis

Afzuigkap met verlichting boven de 4pits 220volt kookplaat

Koelkast

Kooktoestel aantal pitten 4

Kooktoestel type Elektrisch

Magnetron

OvenIncl grill

Vaatwasser

Vriesvak

Wasbak 2x

Water koud

Water warm

Waterboiler Gekoppeld aan verwarmingssysteem

Waterdruksysteem Hydrofroor

Overig 2x koffiezet apparaten

Slaapplaatsen

Hutten 3

Slaapplaatsen vast 6

Slaapplaatsen flexibel 4 + 2 luchtbedden

Slaapplaatsen lengte 2 meter

Woningindeling achter Eigenaarshut met berging, douche en toilet

Woningindeling voor Keuken, bar en salon met toegang naar 2 x 2 persoons slaaphutten en douche/toilet

Bijzonderheden

Voorin het schip een werkplaats met ruimte voor een kleine auto ( Renault Twingo )

De mogelijkheid is er ook om de 2 x 2 persoons hutten en een gedeelte van deze werkplaats samen te voegen om daar 2 ruime slaapkamers van te maken.

Motor

Aantal motoren1

Actieradius 300 uren - Afhankelijk van dieselvoorraad (capaciteit 2400 liter)

Boegschroef

BrandstofDiesel

Cilinders 6

Draaiuren Ca 1350

Gereedschap In overleg

Inhoud brandstoftank 1 1000 lt.

Inhoud brandstoftank 2 1000 lt.

Inhoud brandstoftank 3  - 2 tanks keer 200 liter in machine kamer en 1 tank 200 liter in de generatorruimte

Isolatie Volledig geisoleerd

Keerkoppeling hydraulisch

Kruissnelheid Ca 12,5 km/uur bij 1400 toeren per minuut

Materiaal brandstoftank 1 Staal

Materiaal brandstoftank 2 Staal

Materiaal brandstoftank 3 Staal

Maximumsnelheid Ca. 18 km/uur

Motormerk Cummins 6 cyl.

Bouwjaar motor 2004

Reserveonderdelen verkrijgbaar

Schroefas Rvs

Schroefgrootte 90 cm - rechtsdraaiend

Soort schroef 4 blads

Straalbuizen Neen, wel boegschroef

Tankmeter Op dashboard 4 x

Temperatuurmeter

Toerenteller

Verbruik Bij 1000 tot 1200 t/min ca 8 á 10 liter per uur

Vermogen kW 134

Vermogen PK 182.5

Bijzonderheden

Hydraulisch bediende telescopische spudpaal van 6 meter op voordek.

werkplaats / garage voor kleine auto voorin het schip en hydraulische ankerlier

Elektrische installatie

Accu 4: vermogen+leeftijd Vier keer 180 Ahr gel accu-s (Herfst 2017)

Acculader Uiteraard vanaf motor en/of generator en/of 2 walaansluitingen

Dynamo één op hoofdmotor en één op generatormotor

Generator 30 KwA ivm airco installatie

Omvormer één24 volt naar 220 en één 24 volt naar 12 volt

Spanning 12 & 24 & 220 volt

Stopcontacten 12V Veel

Stopcontacten 220V Veel

Voltmeter Op dashboard

Walstroom  2x

Walstroomkabel

Overig Uitgebreid schakel en omvormersysteem

Navigatie en Electronica

Atis In marifoon

Barometer

Computer Laptop met o.a. kaarten en gebruiksaanwijzingen apparatuur

Dieptemeter

GPS

Handmarifoon

Kaarten Via Laptop

Kaarttafel

Klok Meerdere

Laptop

Marifoon

Navigatieverlichting Volledig

Radar

Radio

Roerstandaanwijzer

Stuurautomaat

WeerfaxLaptop

Windmeter

Uitrusting

Anker 1- goedgekeurd met ankerlier handmatig en/of hydraulisch bediening

Anker 2- goedgekeurd met ankerlier handmatig en/of hydraulisch bediening

Ankerbevestiging Ketting

Bijboot met roeiriemen en 6pk buitenboord motor

Bijboot leeftijd 2013

Buitenboordmotor

Buitenboordmotor leeftijd 2012

Buitenkussens Veel

Dekwaspomp Annex blusinstalatie

Landvasten

Pikhaak

Stootwillen Veel

Zeerailing Rondom

Zeerailing hoogte 50 cm

Zwemtrap

Bijzonderheden Bijboot kan met lier aan dek worden gehesen.

Veiligheid

Afsluiters Overal op elke van of naarbuiten gaande leiding

Afsluiters type Kogelafsluiters

Ankerbol

Boordverlichting Volledig

Brandblusserzoals door de inspectie voor geschreven

Buitenboordmotorslot

Gasbun Geen gas an boord

Lenspomp Elektrisch

Loopplank

Misthoorn

Noodhelmstok

Radarreflector Volledige radar instalatie

Reddingsboei Als voorgeschreven

Reddingslijn

Reddingvesten 2 + 4 Goedgekeurde zwemvesten

Ruitenwisser

Scheepshoorn

Schijnwerper

Toplicht

Waterdichte schotten Vijf waterdichte schotten

Logboek schip

Certificaat (2)

Geldig t / m 2024

Expertiserapport van 2017

Facturen onderhoud

Gebruikershandleiding

Gebruiksaanwijzingen apparatuur

Kadasterregistratie

Meetbrief

Motorhandleiding

Oorspronkelijk gebruik Partikulier met zo nu en dan met gasten

Taxatierapport in 2017

Zeebrief

Bijzonderheden De Fria Fresena is gebouwd in Servie, Istallaties en techniek is vanuit Nederland geleverd en het stuurhuis is in Nederland gemaakt en geplaatst.

Romp, verf & vlak

Verfsysteem onderwaterschip Hempel

Kleur onderwaterschip Zwart

Wanneer aangebracht 2017

Dikte staal onderwaterschip 6 mm

Verfsysteem romp Hempel

Verfsysteem binnenkant romp Hempel

Kleur romp Zwart

Wanneer aangebracht 2017

Dikte staal romp 6 mm

Verfsysteem opbouw Hempel

Kleur opbouw Zwart

Wanneer aangebracht 2016

Dikte staal opbouw 5 mm

Dikte huid 6 mm

Dubbelingen Geen

Schip gestraald / wanneer Helemaal bij de bouw

Vlakrapport aanwezig

Vlakrapport datum 2017

Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend.
De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden.
Wij raden altijd een expertise aan.

Algemeen

Ontwerper:
Fa Boot, 1923, Alphen aan de Rijn aangepast door AMI Groupe in Belgrado
Werf:
Brodo Technica Bezdan Servië (AMI Groupe; Ontwerp en toezict op bouw)
Bouwnummer:
453
CE aantal opvarenden:
12
Certificaat van Onderzoek:
Communautair Binnenvaartcertificaat:
Rompvorm:
Vlakke bodem
Rondspant
Rompkleur:
Zwart
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Doorvaarthoogte normaal:
3 m
300
Diepgang:
115 cm
Ballast:
300 kg
300
Besturing:
Stuurwiel
Helmhout: Noodroer op achterdek; Stuurwiel: Ja, hydraulisch ondersteund
Plek besturing:
Binnen
Roer:
Enkel
Kiel/zwaard:
Doorlopende kiel

Accommodatie

Stahoogte:
210 cm
Hutten:
3
Slaapplaatsen:
Vast: 10 Extra: 2
Aantal douches:
1
aanwezig
Toiletten:
1
aanwezig
TV:
Radio/CD-speler:
aanwezig
DVD-speler:
Oven:
Magnetron:
Koelkast & voeding:
aanwezig
Vriezer:
aanwezig
Verwarming:
Airconditioning:
aanwezig
Opmerkingen:
Scheepsmakelaardij Scheepszaken Warten / Leiden

Motor en elektra

Aantal identieke motoren:
1
Merk:
Cummins 6 cyl.
Vermogen:
182 pk
182
Brandstof:
Diesel
Totale inhoud brandstoftank(s):
1.000 liter
Kruissnelheid:
Ca 12,5 km/uur bij 1400 toeren per minuut
Range:
300 naut. miles
Boegschroef:
Acculader:
aanwezig
Generator:
aanwezig
Omvormer:
aanwezig
Opmerkingen:
300

Navigatie en elektronica

Dieptemeter:
aanwezig
Windmeter:
aanwezig
Navigatieverlichting:
aanwezig
Autopilot:
aanwezig
GPS:
aanwezig
Radar:
aanwezig
Marifoon:
aanwezig

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
aanwezig

Veiligheid

Bilgepomp:
Brandblusser:
aanwezig

Algemene specificaties

Prijs:

€ 365.000 (BTW Betaald)

Afmetingen:

23,80 m x 4,80 m x 1,15 m

Materiaal:

Staal

Motor:

Cummins 6 cyl.

Ligplaats:

Sneek

Neem contact op

Stuur de advertentie van de Luxe Motor 23.80 - Nieuw Gebouwd In 2006 door naar een vriend

Naam vriend:*
E-mail vriend:*
Uw naam:*
Uw e-mail:*
Ik ontvang graag een kopie
Subject
Opmerkingen:
* required field
Stuur naar een vriend

Neem contact op

Vraag meer informatie over de Luxe Motor 23.80 - Nieuw Gebouwd In 2006

Subject:
* Verplicht veld

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten